Voedingsdagboek

Nadat je je voedingsplan hebt opgesteld, kan je beginnen met het bijhouden van je voeding. Je doet dat in je voedingsdagboek. Door op het plusje rechtsboven te klikken, kan je je voeding toevoegen.

001 002

 

 

 

 

 

 

 

 

Er opent zich een scherm met allerlei voedingsproducten. Je kan in de zoekbalk zoeken naar je product. Wanneer je je product eenmaal hebt gevonden, klik je het product aan en kan je aangeven hoeveel je van het product hebt gegeten, in dit geval 1 appel van 120 gram. Maar je kunt het aantal en het gewicht ook veranderen. Je kan ook aangeven wanneer je het product hebt gegeten, als ontbijt, snacks na ontbijt, lunch, snacks na lunch, avondeten en snacks na avondeten.

003004

 

 

 

 

 

 

 

 

Je kan per dag een overzicht zien van hoeveel koolhydraten, eiwitten en vetten je binnen hebt gekregen. Ook zie je per dag wat je nog mag eten, je doel, en wat je extra hebt verbrand.

Wanneer je op 1 van de 3 rondjes klikt, krijg je een uitgebreide samenvatting van hoeveel koolhydraten/eiwitten/vetten, je per product hebt gegeten en hoeveel in totaal.

005006
 

 

 

 

 

 

 

Een weekoverzicht kan je vinden via het menu bij ‘Prestatie’. Hier kan je prestatie zien van de calorieën per week, als je op de ‘wekelijkse score’ klikt, dan kan je zien hoe het is gesteld met de koolhydraten, eiwitten en vetten per week. De app geeft je een score van hoe goed je je hebt gehouden aan het voedingsplan.

007008